Ezequiel 25:17

El camí de l'home recte està per totes bandes rodejat per la injusticia dels egoistes i la tirania dels homes dolents. Beneït sigui el pastor, que en nom de la caritat i la bona voluntat, tregui als dèbils de la vall de l'obscuritat, per que ell és l'autèntic guàrdia del seu germà i el descobridor dels nens perduts. I us asseguro que vindre a castigar amb gran venjança i furiosa còlera aquells que pretenguin emmetzinar i destruir els meus germans, i tu sabràs que el meu nom es Jahvè, quan la meva venjança caigui sobre tu.

divendres, 4 d’abril del 2008

COMENTARIS

Mica en mica em vaig enterant de que va això del bloc, ja he configurat el bloc per tal que tothom (fins i tot usuaris no registrats puguin realitzar comentaris a les entrades que es van penjant). He estat sopesant l'opció de convidar d'altres persones per que puguin afegir i col·laborar ells també entrades al bloc (ja se com es fa), estic valorant-ho...